Конференцията събира водещи лектори от различни сфери
Как мисли потребителят? Защо и какво го кара да предпочете един бранд пред друг? Как да придадем допълнителна стойност на бизнеса си?
Отговорите на всички тези и още много въпроси, ни дават лекторите, които на 9 юли „покоряват“ сцената на събитието „Психология на маркетинга“. Мястото е най-голямата конферентна зала на Интер Експо Център – „Витоша“, а организатор е OFF Media.
При спазване на всички изисквания на здравните власти, водещи лектори, за които допълнителна информация можете да откриете ТУК, разкриват възможностите на различни сфери от маркетинга. С невромаркетинга и потребителското поведение ни запознава Станимир Андонов. На въпроса „Какъв купувач е мозъкът ни?“, отговаря Антонина Кардашева. Венцислав Петров запознава публиката с „Образната култура, тактическо предимство във времена на стратегии“, а Ангел Искрев – с „Марките трябва да спрат да говорят“. Върху NLP техники за създаване на хипнотично съдържание се фокусира Ангел Лазаров, а Йордан Жечев се включва с тема „Майка ми прави най-добрата торта“.
Подходите за влияние чрез съдържание ни разкрива Любомир Любомиров. „Защо брандът трябва да разказва истории“ е акцетът на Ангелина Пенкова. Краят на събитието е белязано от виртуалните технологии. Защото Боян Милушев разкщрива VR като настояще, а не като бъдеще.
Допълнителна информация за конференцията „Псухология на маркетинга“, ще откриете на www.marketingpsychology.bg.
09.07.2020