Залите ни тази година бяха „разтегнати“ до краен предел, за да поберат всички автомобили и фирми участници в тазгодишния Автомобилен салон.
Организаторите отчетоха рекорден брой посетители, интерес и положителни отзиви за изложението.
В предпремиерния ден на Автосалона медии, бизнес гости и стотици запалени любители на автомобилите първи се докоснаха до блясъка и изяществото на удивителните експонати, изпълнили докрай изложбената площ. Изложението бе официално открито от организаторите и от други специални гости, сред които присъстваше и заместник-министърът на транспорта и съобщенията Димитър Недялков. Ексклузивен гост във втория ден на софийския автосалон бе и младият талант от Формула 3 – Никола Цолов.
Традиционно салонът в София привлича много посетители от целия регион, както професионалисти, така и фенове. А това логично фокусира голям интерес и от страна на производителите, които се стремят да покажат всичко ново като модели и технологии.
Всички посетители имаха възможността да разгледат моделите и да научат нещо повече за иновациите, които са вложени в тях. Бяха представени автомобили от всички класове и размери, оборудвани с всички възможни до момента задвижвания. Българските клиенти знаят все повече и повече за новостите в актуалните модели, но е съвсем различно, когато те могат да видят новите екземпляри от над 35 автомобилни бранда на живо и събрани на едно място, да ги сравнят в детайли, да се консултират със специалисти и дори да ги покарат. Над 200 бяха експонатите в залите ни. От тях почти 40 са чисто електрически, а над 100 разполагат с модерни и екологични хибридни задвижвания. 50 бяха показаните премиери за пръв път у нас.
Освен новите актуални предложения от производителите, запалянковците успяха да видят и пипнат някои уникални спортни шедьоври, като McLaren GT в една от най-скъпите си версии, Lamborghini Aventador, Chevrolet Camaro SS, Dodge Challenger с 6.2 HEMI Supercharged V8 мотор със 717 конски сили мощност и др.
Бяха изложени и някои супер класики от близкото и далечно минало, от които са произведени ограничени бройки, като например един от само 902-те Plymouth Barracuda от 1970 г. с V8 двигател, уникален Mercedes 300 S Coupe от 1954 г., от който са произведени едва 213 екземпляра, Mercedes 190 SL 1961 и дори произведен през 1938 кабриолет, най-популярният преди войната Mercedes 170V с двигател 1,7 и мощност 38 к.с.
За всички посетители имаше и куп други съпътстващи разнообразни забавления, изненади и възможности да спечелят награди, най-голямата от които е автомобил по избор.