15.06.2022

Дигитален свят, онлайн решения и стремеж за 1 млн. долара

Digital4Sofia и StartUp World Cup Bulgaria се проведоха на 13-ти юни в Интер Експо Център
 
Във време на дигитализация на процесите в много отношения и бързо нарастващият дял на пазаруването онлайн, няма как да не се запитаме какви са иновациите в тази посока. Именно новостите в сферата на онлайн търговията и разплащанията бяха основен акцент на второто издание на Digital4Sofia, провело се на 13-ти юни 2022г., организирано от Digital4 Foundation и Alternative advertising, с подкрепата на Столична община, Иновативна София и Интер Експо Център.
 
Конференцията събра на едно място някои от най-изявените професионалисти в областта на онлайн продажбите, плащанията, финтех и иновативните решения, свързани с тези услуги. Те предадоха своя опит и дадоха ценни практически съвети на аудиторията. В зала Витоша подробно бяха разгледани темите за предизвикателствата на търговията в онлайн среда, борбата за вниманието на клиента в океан от конкуренция и какви са ключовите стъпки към по-големи продажби, навлизането на повече пазари, тенденциите и иновациите в областта. Събитието обаче не бе само знания. Богатата изложбена зона срещна публиката лице в лице с бизнеса. Всички участници имаха възможността да установят полезни контакти, а защо не и бъдещи партньорства, с водещи компании.
 
Ще спечели ли българска компания 1 милион долара?
 
Събитието Digital4Sofia преля в състезанието StartUp World Cup Bulgaria, отново организирано от Digital4 Foundation и Alternative advertising. Съревнованието за стартъп компании е част от световния тур и основен квалификационен кръг на StartUp World Cup, провеждащ се всяка година в Сан Франциско, САЩ. Повече от 40 държави класират по един финалист за основното състезание в Силициевата Долина с награда от 1 милион долара. Mисията на StartUp World Cup е да подпомага развитието и растежа на иновационните и технологични екосистеми в региони по целия свят. Българският представител, който ще се бори за световния приз, бе излъчен именно на събитието в Интер Експо Център, сред конкуренция от още 9 предварително селектирани български стартъпа и проекта. Така компетентното жури на състезанието обяви Daye за победител на кръга в България. Целта на екипа на Daye е да повиши стандартите в женското здравеопазване чрез създаване на устойчиви, висококачествени продукти и услуги. Компанията създава дизайна на продуктите си сама и ги произвежда посредством собствени машини.

Световният финал в надпреварата предстои в края на септември тази година, в Сан Франциско.