На живо, специализираното ритейл изложение стартира в Интер Експо Център от 15 март
Последните две години бяха изключително динамични за ритейла. В сектора навлязоха нови практики, внедрени бяха всички високи технологии, ритейлърите използваха целия натрупан потенциал, онлайн търговията отбеляза ръст от 50% за 2020г. и 29% за 2021г. Заради динамиката на процесите, сега осезаемо секторът отчита нуждата от бизнес на живо, платформата за който изгражда изложението #RetailShow.
От 15 до 18 март в Интер Експо Център, София, форумът събира на живо производители, представители и доставчици с клиентите на ритейл продукти и услуги в търговията на едро и дребно, хотерлиерството, ресторантьорството, търговските вериги, спедицията, логистиката и др. Възможностите, които #RetailShow създава и новите хоризонти, които разкрива, провокират интереса на посетителите от България и чужбина.
Свободен достъп - бързо, лесно и удобно
Организаторите насърчават регистрирането онлайн в платформата www.retailshow.bg. За наше удобство е създадена система, с която боравенето е лесно. Цялата „операция“ отнема по-малко от две минути. „С онлайн регистрацията си осигурявате бърз достъп до залите на #RetailShow“, коментират организаторите. И допълват: „Основното предимство е, че регистрирането онлайн дава възможност за еднократен безплатен достъп до залите на изложението.“
Като друго основно предимство ние бихме посочили елиминирането на дългото редене за билети пред касите. Достатъчно е да сканираме баркода на регистрацията си; някои избират да си я разпечатат предварително, а други просто се чекират чрез телефона; изборът е на посетителя.
Още едно преимущество - можете да се регистрирате от всяка точка на света, независимо къде се намирате. Всъщност, можете да направите това и докато четете тези редове.
„Онлайн регистрацията, с която получавате еднократен свободен достъп, ще е активна до 23:59 ч. на 14 март“, отбелязват организаторите.
One way ticket
Разбира се, всеки ще може да си закупи билет и на място – от касите на Интер Експо Център. Те ще бъдат отворени през всички дни на изложението, което безспорно ще се превърне в средище на съвременния ритейл и визионерска платформа на неговото бъдеще. Защото освен последните тенденции, технологии и подходи, #RetailShow 2022 ще приеме и водещи професионални събития. На живо, с основните играчи и визионерите, на 15 март ще ни срещне събитието Retail Summit. Форматът организират професионалистите от сп.“Enterprise“, фокусирайки вниманието ни върху ритейла, онлайн търговците, актуалните тенденции и всички въпроси, свързани със сектора. Огромна е добавената стойност на паралелно провеждащото се изложение за хорека сектора – СИХРЕ.
Дали ще се регистрираме онлайн на платформата www.retailshow.bg, или ще купим билет на място, е наш избор. Най-важното е, че ритейл секторът отново се среща на живо. На изложение #RetailShow 2022.
21.02.2022