02.04.2024

Наградите Бранд на България отличават брандовете с принос към българската икономика на 4 април

Интер Експо Център е генерален партньор на II-рото издание, което e част от изложение Архитектурно-строителна седмица 2024

4 април е дата, особено важна за компаниите, опериращи на българския пазар. Защото в този ден ще бъдат връчени Годишните национални награди „Бранд на България“. Второто издание на събитието е част от изложение Архитектурно-строителна седмица и ще се проведе в зала Витоша на Интер Експо Център. Организатор е екипът на на предаване Брандовете на България по ТВ1, а Интер Експо Център е генерален партньор.

Годишните Национални Награди Бранд на България имат отдават заслужено внимание и признание към брандове от цялата страна, установени на българския пазар и приносът им за развитието на българската икономика. Фокус в селекцията са наложени и изявени брандове, които са двигател на икономиката на страната и такива с принос в малкия и среден бизнес.

Участниците са в 20 бизнес направления и са подбрани така, че да покриват над 10 бранд критерия за оценка от 6 членна комисия, в състав: председател - Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център, зам.-председател -Камелия Терзийска, управител на Brain Storm Consult, надзорен съветник: Ивайло Георгиев - СЕО Next Basket, член на комисия: Николай Нероев, основател на RoboBIZZ, член на комисия: Румен Ковачев, Директор на ТВ1 България и Иван Тихов - представител за България на немската бизнес асоциация  BVMW e.V. Водещи на церемонията ще бъдат Мария Василева, водещ на предаването Брандовете на България по ТВ1 България и главен визионер на форума и Павел Владимиров.

На сцената ще се появят брандове-иноватори, търсещи решения и намиращи правилните подходи в творчески концепции, вградени правилни корпоративни политики, с фокус върху екологосъобразност  и нестихващ стремеж към развитие.
 
КУПЕТЕ СВОЯ БИЛЕТ ЗА ПОСЕЩЕНИЕ на изложение Архитектурно-строителна седмица
„Вторите национални награди Бранд на България са много важнви за икономическата сцена на страната. И от големите и от малките български брандове и пазарните им успехи зависи голяма част от икономическата стабилност на страната и предприемаческа среда“, коментира Мария Василева. Тя отбелязва същественият принос на Интер Експо Център за цялостния растеж на местната икономика, стимулиране на местното производство и увеличаване на дела на български продукти на пазара. „Медийното партньорство с Интер Експо Център е от голяма важност за развиването и разширяването на обхвата на българските брандове, а също така и за успешното им налагане на български пазар“, допълва тя.

Обсъждане и анализ на танденциите

Ключов елемент от събитието е Дискусионният панел “Бъдещето пред Брандовете на България и устойчивото бизнес развитие на страната ни”. Участниците в дискусионния панел ще бъдат журиращите събитието Бранд на България. Водещ на дискусионния панел ще бъде журналистът Марио Ангелов.
Шестимата дискутиращи ще обсъдят и анализират тенденциите и новостите в сектори като Дигитална трансформация, Изкуствен интелект, Събитиен мениджмънт, Творчески решения в полза на бранда,
Бъдещи трансгранични сътрудничества и перспективите пред страната ни и др.

За доброто настроение на гостите на събитието ще се погрижи неповторимият талант Искрен Пецов. Вокална група Смехоранчета ще изпълни „Песен за Апостола“, ансамбъл Фолклорика ще изпълни Тракийски танц, а Ангелина Грозева ще произнесе наживо художествено слово.

Годишните награди „Бранд на България“ са част от строителното бизнес изложение Архитектурно-строителна седмица 2024. Заедно с изложенията за едрогабаритна техника АТЕСТ Експо и Green Energy, насочен към енергийната ефективност и възобновяемата енергия, международният формат ще събере в Интер Експо Център представители на стотици фирми от България и Чужбина. Посетителите, които ще открият щандове на компании от цяла Европа и Азия, могат да с сдобият с билет на iec.urboapp.com и от касите на Интер Експо Център в дните на изложението.