21.02.2022

Всички рибки в мрежата

Какво се случи със събитията offline?
 
 Знаем, че интернет стана предпочитан домакин на всякакви събития през последните две години. На каква цена обаче? Още повече дистанция между хората, комуникация като с машина и минимум срещи на живо. Да, комфортът и възможността да “присъстваш” от всякъде е факт, но цената им е твърде висока.
 
Бизнес събитията са сред най-безопасните

Страхът за здравната безопасност съпровожда решенията за излизане от дома и срещи с хора. Да си offline обаче не е страшно. Бизнес събитията са сред най-ниско рисковите и контролирани дейности. Ние, като домакини и организатори на широка гама от формати, го знаем най-добре. Питате се, как се прави присъствено събитие при толкова много изисквания и рестрикции? Лесно, стига да имате сигурен партньор по пътя на организацията. В лицето на Интер Експо Център можете да срещнете необходимата надеждност, качество и експертен екип. Благодарение на своята гъвкавост и мултифункционалност, услугите и пространствата така се адаптират към условията и клиентските планове, че всичко пасва като ръкавица. Ето как с отличната организация на терен, опасенията за здравна безопасност остават на заден план.

 

Ефектът на доминото

Както вече споделихме проучване на BCD Travel от юли 2021 г., сред 738 пътници в цял свят, 66% считат липсата на човешки контакт за основен недостатък на срещите онлайн, 54% от интервюираните отбелязват като слабост и лесното разсейване. Тоест - дигиталните решения са страхотни инструменти, но не са пълноценен заместител на реалното общуване лице в лице. Защото само на живо можем да получим ефективност в контактите без компромис. Компромис, под който безгласно се подписваме, посещавайки събития само онлайн. Според 74% от респондентите на горепосоченото проучване, личните срещи с клиенти са най-важната причина за бизнес пътуване, което е пряко отражение на значимостта на "живото” присъствие. „Оnline събитието не е равно на offline контакта“, твърди зам.-управителят на Интер Експо Център Йоан Младенов.

Падне ли личното взаимодействие, то бута след себе си и стойностното преживяване на аудиторията. Когато не сте участници,  а по-скоро наблюдатели (както често се случва в онлайн среда), няма как да бъдете въвлечени задълбочено в посланията, тематиката и проблематиката на събитието. През екрана по-трудно се влияе, а двучасовия когнитивен капацитет на човек също не е пръв помощник. Така всичко се случва набързо, непълно, с недостатъчна емоционална натовареност за аудиторията. А в края на нишката на  доминото стои резултатът. И той гръмко пада под тежестта на не случилите се ефективен личен контакт и липса на изживяване.
Две години стигат и сега е моментът да излезем в offline reality . Защото колкото и „като истинско“ да изглежда всичко в мрежата, то все пак не е, нали? И ако присъствието на събитие на живо е добрата стара класика, то то е такова именно защото работи. Времето не чака, а успехът обича смелите.