Какво се случи със събитията offline?
Знаем, че интернет стана предпочитан домакин на всякакви събития през последните две години. На каква цена обаче? Още повече дистанция между хората, комуникация като с машина и минимум срещи на живо. Да, комфортът и възможността да “присъстваш” от всякъде е факт, но цената им е твърде висока.
Бизнес събитията са сред най-безопасните
Страхът за здравната безопасност съпровожда решенията за излизане от дома и срещи с хора. Да си offline обаче не е страшно. Бизнес събитията са сред най-ниско рисковите и контролирани дейности. Ние, като домакини и организатори на широка гама от формати, го знаем най-добре. Питате се, как се прави присъствено събитие при толкова много изисквания и рестрикции? Лесно, стига да имате сигурен партньор по пътя на организацията. В лицето на Интер Експо Център можете да срещнете необходимата надеждност, качество и експертен екип. Благодарение на своята гъвкавост и мултифункционалност, услугите и пространствата така се адаптират към условията и клиентските планове, че всичко пасва като ръкавица. Ето как с отличната организация на терен, опасенията за здравна безопасност остават на заден план.
Ефектът на доминото
Както вече споделихме проучване на BCD Travel от юли 2021 г., сред 738 пътници в цял свят, 66% считат липсата на човешки контакт за основен недостатък на срещите онлайн, 54% от интервюираните отбелязват като слабост и лесното разсейване. Тоест - дигиталните решения са страхотни инструменти, но не са пълноценен заместител на реалното общуване лице в лице. Защото само на живо можем да получим ефективност в контактите без компромис. Компромис, под който безгласно се подписваме, посещавайки събития само онлайн. Според 74% от респондентите на горепосоченото проучване, личните срещи с клиенти са най-важната причина за бизнес пътуване, което е пряко отражение на значимостта на "живото” присъствие. „Оnline събитието не е равно на offline контакта“, твърди зам.-управителят на Интер Експо Център Йоан Младенов.
Падне ли личното взаимодействие, то бута след себе си и стойностното преживяване на аудиторията. Когато не сте участници, а по-скоро наблюдатели (както често се случва в онлайн среда), няма как да бъдете въвлечени задълбочено в посланията, тематиката и проблематиката на събитието. През екрана по-трудно се влияе, а двучасовия когнитивен капацитет на човек също не е пръв помощник. Така всичко се случва набързо, непълно, с недостатъчна емоционална натовареност за аудиторията. А в края на нишката на доминото стои резултатът. И той гръмко пада под тежестта на не случилите се ефективен личен контакт и липса на изживяване.
Две години стигат и сега е моментът да излезем в offline reality . Защото колкото и „като истинско“ да изглежда всичко в мрежата, то все пак не е, нали? И ако присъствието на събитие на живо е добрата стара класика, то то е такова именно защото работи. Времето не чака, а успехът обича смелите.
21.02.2022