28.11.2019

Възможности и перспективи – акценти на бизнес закуската по повод Beautyworld Middle East 2020

Световният форум ще се проведе в Дубай от 31 май до 2 юни 2020 г.

Платформа за развитие на бизнеса, терен за обмен на информация и зоната, в която се зараждат световните тенденции в сектора на козметиката, wellness и СПА. Това са само част от характеристиките на световния изложбен формат Beautyworld. От 31 май до 2 юни следващата година ще се проведе неговото издание Beautyworld Middle East 2020 в Дубай, за което представители на бизнеса и журналисти получиха подробна информация по време на бизнес закуска, организирана в сряда, 27 ноември, от Интер Експо Център.

Изложението ще събере за 25-и път представителите на козметичната и wellness-индустрията. Организирано от Messe Frankfurt, последно му издание през 2019 г. е събрало в Дубай 1800 изложители от 68 държави с над 44 200 посетители от 138 страни на площ от 32 455 кв.м. Това бяха част от фактите, съобщени по време на бизнес-закуската, организирана от официалния представител на Messe Frankfurt за България – Интер Експо Център.

„Радваме се, че имаме възможността да работим с Messe Frankfurt по проекти като Beautyworld Middle East“, каза управителят на Интер Експо Център Ивайло Иванов. Задоволството си от съвместната дейност с Интер Експо Център сподели ЩStefanie Alfsmann, Area Sales Management, Messe Frankfurt Exhibition.„Ще се радвам да работим с всички Вас, които сте тук“, обърна се тя към присъстващите, поздравявайки ги на български език с „добро утро“.

Водеща платформа в сектора за бизнес срещи

„Beautyworld Middle East е сред най-влиятелните събития в света на бюти индустрията; тя е призната за водеща платформа в сектора за бизнес срещи“, коментира Даниела Ненчева от Интер Експо Център, отговаряща за дейностите и съвместните проекти с Messe Frankfurt. Тя направи обстоен преглед на последното издание, отчело ръст в броя изложители, посетители и сключените сделки.

Изложението е притегателна точка за производители, дилъри и купувачи, търговци на едро и дребно, вносители и износители, дистрибутори, мениджъри на хотели и СПА, консултанти и обучители, козметици, фризaори, гримьори, асоциации и разбира се – медии от целия свят. Според предоставените данни през 2019 г. най-голям е бил броят на посетителите от Обединените арабски емирства (ОАЕ), Азия, Иран и Алианса на страните от Близкия изток. „През 2020 г., подобно на много други държави, и България ще има своето колективно участие“, сподели Даниела Ненчева. Тя представи и новите съпътстващи събития, които ще се проведат за първи път на Beautyworld Middle East 2020: Front Row, Ready to Beauty, Quintessence, Nail it! By Artistic Nail Design & OPI, Battle of the Barbers и Fragrance Station.

Възможностите

Присъстващите получиха подробна информация за възможностите, които участието създава за развитие на бизнеса. Насока за стъпките, които компанията трябва за предприеме, за да се включи в световния форум, дадоха Гергана Андреева (изп.директор на Българска национална асоциация „Етерични масла, парфюмерия и козметика“ - БНАЕМПК) и Магдалена Маджурова, представител на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП).

„От 2007 г. участваме в Beautyworld Middle East“, сподели опита си Гергана Андреева. Тя напомни, че пазарът в тази част на света е конкурентен и много специфичен. Това налага изпълняване на много изисквания, а пълноценното участие изисква голяма предварителна подготовка, свързана с проучване на нужната документация, подготовка на мостри, проучването на фокус групите, дистрибуционните канали и рекламните материали, характерни за местния пазар. „Спечелите ли един път доверието на един бизнес партньор, това означава – дълготрайни и ползотворни бизнес взаимоотношения. Заради всичко това Beautyworld Middle East е правилното място за развитие на бизнеса“, сподели си Гергана Андреева.

Присъстващите бяха информирани и че българската страна вече има своите резервирани площи – в палата 1 на световния форум в Дубай. Магдалена Маджурова от ИАНМСП представи процедурите и стъпките, които българските фирми трябва да изпълнят, за да се включат и да получат подкрепата на държавата. „Срокът за кандидатстване е 13 декември 2019 г.“, сподели тя.

Всяка компания може да получи подробна информация за възможностите за участие в Beautyworld Middle East 2020 от официалния представител на Messe Frankfurt за България – Интер Експо Център на сайта bulgaria.messefrankfurt.com.
 
Gallery